Dyrektor techniczny – dział serwisu

 

Opis stanowiska:

  • zarządzanie trzema serwisami marki Hyundai.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)
  • doświadczenie serwisowe na stanowisku kierowniczym min. 3 lata
  • zbudowanie nowego zespołu serwisowego w nowej lokalizacji firmy
  • reprezentowanie firmy w kontaktach z importerem
  • bieżąca kontrola realizacji planów serwisowych pod względem ilościowym i jakościowym zgodnie ze standardami marki
  • nadzór techniczny i merytoryczny nad 3 serwisami firmy
  • współpraca z kierownikami serwisów oraz doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
  • zaangażowanie i dyspozycyjność
  • kreatywność i samodzielność
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • umiejętność organizacji pracy oraz odporność na stres
  • umiejętność kreowania polityki sprzedaży

Oferujemy:

  • stabilne miejsce pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • samodzielność w działaniu
  • bardzo ambitną pracę z młodym dynamicznym zespołem
  • szkolenia zawodowe
  • niezbędne narzędzia pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do osiąganych wyników

 

CV prosimy przesyłać na adres: rekrutacja.lodz@mkcentrum.pl  z dopiskiem nazwy stanowiska

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”